Het is bijna zover.. - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Laura - WaarBenJij.nu Het is bijna zover.. - Reisverslag uit Winterswijk, Nederland van Laura - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover..

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

04 Februari 2013 | Nederland, Winterswijk

Oeh vrijdag vliegen Ellen en ik al naar Rio!
Nu gaat het echt snel...
We weten nog niet precies wanneer we waar zijn enz, maar ik zal jullie via deze site op de hoogte houden:)

We hebben eigenlijk nog maar 4 dingen vaststaan:
- als eerste gaan we eens kijken of ze in Rio de Janeiro een beetje kunnen carnavallen
- 10 april gaan we de Inca Trail doen (trekking die de Inca's vroeger ook liepen), joepie in 4 dagen 50 kilometer door de Andes hiken om uiteindelijk bij Machu Picchu uit te komen :)
- 23 april vliegen we van Zuid- naar Midden-Amerika
- 26 mei komen we terug!

Ik zal snel een berichtje sturen vanuit Zuid-Amerika!

• 05 Februari 2013 - 18:47

Gerrit En Mariëtte:

Super Laura, wat gaat dat een kanjer van een reis worden met Ellen, we zijn helemaal jaloers !
    Wij zien je overmorgen nog, maar willen jou en Ellen op deze site toch ook alvast een te gekke reis toewensen !

• 06 Februari 2013 - 11:33

Marissa:

Hoi Laura ik wens jou en je vriendin ook alvast een hele goede reis. Ik zag zelfs dat er een waarbenjij.nu app is?

Maarre... GENIET ERVAN!!

Groetjes Marissa

• 08 Februari 2013 - 17:17

Ans:

Laura ik hoop dat je een heel goede vlucht hebt. Je hebt nog wat uurtjes te vliegen voordat je dit kunt lezen. Een heel goeie reis verder en geniet ervan samen met Ellen!!
    Liefs en groetjes XXX

• 09 Februari 2013 - 13:02

Jolanda:

Hoi Laura,

Ik wens je een fijne vakantie toe!
    Geniet er van! Dat gaat vast lukken haha!

Groetjes ! xx

• 14 Februari 2013 - 08:30

Gerrit En Mariëtte:

We hooorden dat je de eerste dagen gelijk al heel wat highlights van Rio hebt gezien !
    Ook al heerlijk naar het strand geweest van Copacabana ! Te gek ! Hier wordt weer sneeuw verwacht!
    xx